sobota, 29 grudnia 2012

Nieco (nieco?! okropnie!) zagubiona, ale jestem

Dzień dobry wszystkim ( a zwłaszcza książkoholikom) !

Pierwszy raz goszczę na bloggerze i za nic nie mogę się zorientować, jak to wszystko działa. Powoli tracę cierpliwość i gdyby nie to, że szybko się nie poddaję, pewnie rzuciłabym to wszystko w diabły i poszła gdzie indziej. Ale tutejsze blogi, na które zajrzałam, są bardzo oryginalne i pomysłowe, więc i ja postanowiłam zacząć tu coś tworzyć.
Do tej pory miałam do czynienia z blogami, na których zapisywałam swoje przemyślenia bądź dodawałam własne wiersze lub powieści. Teraz biorę się za recenzje. Ale czy tylko recenzje? Hm, chyba nie. To będzie blog o książkach, więc pewnie znajdzie się i miejsce na moją małą biblioteczkę, wyczekiwane powieści etc.
Póki co stawiam tu pierwsze, bardzo niezdarne kroki i nie wiem, ile zajmie mi nauka chodzenia. Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się choć trochę zrozumieć, jak to funkcjonuje i już niebawem będę mogła dodawać recenzje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz