niedziela, 2 marca 2014

Podsumowanie lutego


Luty minął błyskawicznie, żegnając się z nami słonecznymi, pięknymi dniami, które marzec póki co (na szczęście!) podtrzymuje. Taka wspaniała pogoda jest niemałym pocieszeniem przy kończących się feriach. „Znowu poniedziałek” zabrzmi trochę mniej marudnie, kiedy słońce będzie przesyłać ciepłe promyki.
W lutym przeczytałam 3 książki, łącznie około 1010 stron.

W imię miłości - Jodi Picoult
Na południe od granicy, na zachód od słońca - Haruki MurakamiDziewczyna z sąsiedztwa - Jack Ketchum


Jodi Picoult W imię miłości Ta powieść tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że Picoult jest genialna.
Haruki Murakami Na południe od granicy, na zachód od słońca Murakami po raz kolejny do mnie nie trafił.
Jack Ketchum Dziewczyna z sąsiedztwa Szokująca, porażająca, przerażająca. Na samo wspomnienie zaciskają mi się zęby.
 
Mam nadzieję, że w marcu trafię na równie intrygujące książki i nie zabraknie mi czasu na ich zgłębianie.
 
Trzymajcie się ciepło.
Patrycja

1 komentarz:

  1. Stronicowo jestem od Ciebie lepsza!
    Hurej ! :Dhehe
    1 306 str o.O :D
    ja też mam nadzieję, że marzec będzie lepszy

    OdpowiedzUsuń