piątek, 1 marca 2013

Podsumowanie lutego

Dawno nie dodałam żadnego wpisu i szczerze mówiąc czuję się z tym źle. Nie mam jednak czasu na pisanie recenzji, bądź zwyczajnie brakuje mi ochoty. Na szczęście na podsumowanie lutego mam i czas, i ochotę :) W najbliższym czasie możecie się też spodziewać posta, w którym przedstawię Wam *moje podejście do e-book'ów*.

W lutym przeczytałam 5 książek:


"Duma i uprzedzenie" Jane Austen    

"Czerwień rubinu" Kerstin Gier

"W pierścieniu ognia" Suzanne Collins

"Atrofia" Lauren DeStefano

"Bez mojej zgody" Jodi Picoult


Duma i uprzedzenie - Jane AustenCzerwień Rubinu - Kerstin GierW pierścieniu ognia - Suzanne CollinsAtrofia - Lauren DeStefanoBez mojej zgody - Jodi Picoult



Pewnie większość z Was uzna, że to malutko, ale dla mnie to o 3 książki za dużo. Pewnie w tym momencie wszyscy wytrzeszczyli oczy i złapali się za głowę. :D Ale za dużo nie dlatego, że przeczytanie 5 książek to dla mnie wyzwanie czy brak przyjemności. Po prostu przez moją postępującą wadę wzroku powinnam ograniczyć ilość pochłanianych powieści, ale ciężko mi się powstrzymać, gdy te wszystkie cudeńka mnie wołają i proszą o przeczytanie.


Aktualnie czytam "Invocato", postaram się w końcu zabrać za jakąś recenzję, bo świeci tu pustkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz