piątek, 7 czerwca 2013

Czerwiec, czerwiec

Czerwiec w kwestii książkowej jest już praktycznie zaplanowany - zacieram ręce na myśl o przyjemnym dla oka stosiku, który utworzy się na mojej półce.
Ostatnio wypożyczyłam w bibliotece 3 książki :

 

„Dziękuję za wspomnienia” znajdowało się na mojej liście Muszę przeczytać, a dwie kolejne książki wzięłam spontanicznie. Tę o Adele ze względu na to, że uwielbiam głos piosenkarki, a „Pionowe formy wycieszenia" dlatego, że wydała mi się intrygująca.
 
Oprócz tych pozycji zarezerwowałam w bibliotece 3 powieści, które także koniecznie muszę przeczytać: Pewnego dnia Emily Giffin, Jedna chwila Sarah Rayner oraz Wzgórze Dzikich Kwiatów Kimberley Freeman. Już nie mogę się doczekać, aż będą dostępne. ♥
Czytaliście którąś z tych książek? Polecacie coś, a może odradzacie?
 
Chcę się Wam jeszcze czymś pochwalić. :) Otóż niedawno Hibou organizowała na swoim blogu konkurs i... wygrałam! Nagrodą była książka Richarda Paula Evansa Obiecaj mi, którą bardzo chcę przeczytać.
 
 
Jak tylko skończę wymienione wyżej powieści, zabiorę się za tę. Mam nadzieję, że nie zawiedzie moich oczekiwań.
 
Aktualnie kończę Czarownice z Sallem Falls Jodi Picoult. W przyszłym tygodniu wstawię recenzję Bez mojej zgody, w tym niestety nie miałam czasu na jej napisanie.
 
Ściskam, P.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz