sobota, 1 czerwca 2013

Podsumowanie maja

Maj, słoneczny i pochmurny zarazem, przynióśł na moją półkę 4 świetne książki. Nie potrafię wybrać tej, która zrobiła na mnie największe wrażenie, za to na ostatnim miejscu umieściłabym A jeśli ciernie - choć książka mi się podobała, nie ma w sobie „tego czegoś”, co można było znaleźć w Kwiatach na poddaszu.




Ocal mnie od złego - Alloma GilbertNikt nie widział, nikt nie słyszał… - Małgorzata Warda
Requiem - Lauren OliverA jeśli ciernie - Virginia Cleo Andrews
 
 
1. Alloma Gilbert - Ocal mnie od złego
2. Małgorzata Warda - Nikt nie widział, nikt nie słyszał
3. Lauren Oliver - Requiem
4. Virginia Cleo Andrews - A jeśli ciernie
 
 
W następnym poście umieszczę recenzję Bez mojej zgody, którą powinnam dodać już dawno temu, a później zabiorę się za kolejne trzy książki, które koniecznie muszę Wam przedstawić.
 
 
Trzymajcie się cieplutko w te deszczowe dni!
No i życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz