sobota, 9 sierpnia 2014

Co mi w duszy gra

 
Na blogu już dawno nie było wpisu z tej serii, więc pora nadrobić zaległości. Piękny, gorący (ale nie duszny, cud) dzień i melancholijne piosenki. Czasem nie tylko deszcz zostawia mokre ślady na policzkach.
 
 
Loving can hurt
Loving can hurt sometimes
But it’s the only thing
That I know
 
And when it gets hard
You know it can get hard sometimes
It is the only thing that makes us feel alive

Loving can heal
Loving can mend your soul
And it's the only thing
That I know
 
Ed Sheeran Photograph
 
 
The Neighbourhood Sweater weather
 
 
Ed Sheeran Afire love 
 

SOKO We might be dead by tommorow
 

Sam Smith Stay with me

 
Jack Johnson Better together
 

4 komentarze:

  1. Stay with me też lubię :) ale mi bardziej podoba się wersja z Mary J. Blige :) tak samo mam z piosenką U2 One, że z Mary jakoś bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, że cover odpowiada nam bardziej niż oryginał. Ja mam tak np. z piosenką "Latch" - według mnie wersja Kodaline jest o wiele lepsza i to ona mnie porywa. :)

      Usuń
  2. Jack johnson - better together <3 UWIELBIAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Piękna, ciepła, nastrojowa piosenka.

      Usuń